ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ TheRevelationOfMonaLisa.com! ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΥΠΟ ΕΚΔΟΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΟ/ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΜΟΥ, ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ MONA LISA ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Η MONA LISA!

Mona Lisa Code here?Διαβάστε περισσότερα για το Επαναστατικό μυθιστόρημα μου περί της ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ MONA LISA εδώ: Μπορείτε επίσης να πλοηγηθείτε σε άλλες κατηγορίες όπως «Συμβουλές στον Έφηβο εαυτό μου», τις Φωτογραφικές στιγμές μου από τον δρόμο, τις εφηβικές Μικρές Μήκους ταινίες που είχα την χαρά να δημιουργήσω, Κριτικές αγαπημένων μου τηλεοπτικών σειρών, λίστες με π.χ. ιδιαίτερα ηθικές ταινίες για να δείξετε στα παιδιά σας όσο μεγαλώνουν, Dreamscape φωτογραφίες από τον κόσμο, Απίστευτα ποιήματα του 11ου αιώνα από μία παλλακίδα, και μια εισαγωγή στηνFacebook  επιμέλεια σειρών και ταινιών. Ελπίζω να χαρείτε την ιστοσελίδα και να τη μοιραστείτε με τους φίλους σας! Αυτό είναι για να γνωριστούμε καλύτερα! Εάν θέλετε να είστε από τους πρώτους που θα μάθουν την ταυτότητα της Mona Lisa, ακολουθήστε με στο Facebook μου. Διαβάστε περισσότερα για το υπό έκδοση μυθιστόρημα μου εδώ:

"Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ MONA LISA" ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΣΕΙΡΩΝ & ΤΑΙΝΙΩΝ;

Click to watch

«ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ», μία από τις επτά σειρές που είχα τη χαρά να επιμεληθώ, είναι η πιο δημοφιλής σειρά που επιμελήθηκα, παραμένοντας στην πρώτη θέση τηλεθέασης σε σχέση με όλα τα προγράμματα της εβδομάδας, για τα 99 επεισόδια της, με μέσο όρο τηλεθέασης στα νεανικά κοινά (0-44)  γύρω στο 50%. [Περισσότερα για την επιμέλεια στους Βασιλιάδες πιο κάτω] Η επιμέλεια σειρών & ταινιών σημαίνει πως περνάς τον περισσότερο σου χρόνο συν-δημιουργώντας με την/τον σεναριογράφο, κυρίως περί της εξέλιξης της ιστορίας. Το να επιμεληθείς πολλές σειρές σε βοηθάει να γίνεις πολύ έμπειρος σε ιστορίες που «δουλεύουν» ή όχι, σαν «δεύτερη φύση», είτε να "νιώθεις" εάν η δομή της πλοκής λειτουργεί, αλλά και πώς να χτίσεις συναισθηματικές σκηνές που πράγματι να αποδώσουν όταν επιτέλους συμβούν. Πολλές άξιες και συνδεδεμένες άρτια συναισθηματικές σκηνές δημιουργούν ένα άξιο σενάριο.
  Σε μία αρκετά μακρινή σύγκριση, το συναισθηματικό χτίσιμο σε μια σειρά ή ταινία, συγκρίνεται με έναν εραστή που χτίζει συναισθηματικά για να έλξει τον πόθο του, και μετά κάνει τα πάντα ώστε τουλάχιστον να καλύψει τις προσδοκίες που έχτισε. Ή εάν αναζητάτε μία μεγάλη επιτυχία, ξεπεράστε τις προσδοκίες και μεταφέρετέ μας σε ένα νέο και προκλητικό παιχνίδι. Είναι καλό να κρατάς το παραπάνω στο μυαλό σου, μια κι ως θεατής πάντα απογοητεύομαι όταν η αποκορύφωση είναι προβλέψιμη, ή ακόμα χειρότερα, βαρετή [καταραμένο τελευταίο επεισόδιο του Lost].
 Ως καλλιτεχνικός επιμελητής κι υπεύθυνος για το κανάλι, είσαι υπεύθυνος για όλο το δημιουργικό της κάθε σειράς που αναλαμβάνεις. Από το να είσαι μέρος της επιτροπής αξιολόγησης σειρών, μέχρι το να συμμετέχεις στην επιλογή των συν-δημιουργών της σειράς, και να είσαι υπεύθυνος για την ηθοποιία, τη σκηνοθεσία, την αισθητική, και ό,τι αφορά την προώθηση της σειράς, όπως τα τρέιλερ, τα Social Media, τον Τύπο και γενικά την «εικόνα κι αποτέλεσμα» της κάθε σειράς. Οι Σύμβουλοι Προγράμματος, όπως συμβαίνει και με τους Παραγωγούς στις ταινίες, έχουν τη φήμη πως «τρελαίνουν» τους αληθινούς καλλιτέχνες, αλλά σίγουρα υπάρχουν πολλές ανείπωτες σπουδαίες συνεργασίες μια και πολλές σειρές σημείωσαν τεράστια επιτυχία, και εάν προσέξεις προσεκτικότερα θα παρατηρήσεις πως πολλοί συνεργάζονται ξανά και ξανά. Πέρασα φανταστικά δουλεύοντας δίπλα σε αληθινούς καλλιτέχνες στα 8 χρόνια μου στο Mega, και πολλοί από εκείνους είναι ακόμα φίλοι μου και συχνά μου λείπει η συνεργασία μας. Όλοι όμως γνωρίζουμε πως πίσω από τον αστραφτερό κόσμο της show-biz, όλα τα σόου απαιτούν σκληρή εργασία και πρέπει να είσαι καλλιτέχνης πραγματικά για να διατηρήσεις όλη σου την ενέργεια και συναισθήματα για το γύρισμα.
  Όσα αφορά τον προγραμματισμό μιας σειράς, το ιδανικό είναι να αναλάβεις την επιμέλεια από το σημείο μηδέν. Πριν οποιαδήποτε πρόσληψη. Ο πιο σημαντικός παράγοντας κάθε σειράς και των ταινιών είναι το σενάριο. Το «συμβόλαιο» μεταξύ όλων των δημιουργικών ομάδων, των περί των 50 συμμετεχόντων στο συνεργείο. Στις ταινίες ανάλογα του budget, είναι 20-60. Μια αστεία παρατήρηση είναι πως στα συνεργεία δεν βρίσκεις κανένα «σπασικλάκι», χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα μα τα σπασικλάκια. Ο γενικός κανόνας στα γυρίσματα είναι να είσαι καλός με όλους, διότι σίγουρα θα ξανασυναντηθούμε επαγγελματικά σε άλλα γυρίσματα, κι επίσης διότι μοιραζόμαστε τους ίδιους γνωστούς. Για εμένα, το πόσο ωραία περνάω στα γυρίσματα ήταν ο πρώτος λόγος για να φέρω τα πάνω-κάτω στην management/marketing καριέρα μου, και ν’αποφασίσω στα 29 να αρχίσω από την αρχή, να πάω πίσω στα θρανία και να σπουδάσω ως Δημιουργικός Παραγωγός. Ο  αισιόδοξος εγώ κέρδισε το λαχείο όταν έγινα δεκτός στην καλύτερη σχολή κινηματογράφου στον πλανήτη, [σύμφωνα με το Variety και το Hollywood Reporter], το  A.F.I. [American Film Institute] στο Λος Άντζελες, όντας ο μοναδικός Έλληνας εώς το 2018 που το έχει αποφοιτήσει ως Δημιουργικός Παραγωγός.
  Το αγαπημένου του Χόλυγουντ American Film Institute, με 37 απόφοιτους τους να έχουν προταθεί για Όσκαρ, την τελευταία δεκαετία μόνο. Άλλοι  118 συμμετείχαν σε ταινίες/σειρές που έχουν αποσπάσει βραβεία, από το “Boyhood” στο “Mad Men” και το «Mr. Robot”. Διδάχτηκα από βασικούς συντελεστές ιστορικών ταινιών όπως το «Άλιεν», το «Σταρ Τρεκ», το «Επιστροφή από το Μέλλον», το «Τζουράσικ Πάρκ», το «Μπλέιντ Ράνερ», τον «Τιτανικό», και από κινηματογραφικούς θρύλους που μας επισκεπτόντουσαν κάθε εβδομάδα, μπροστά στα εντυπωσιασμένα ελληνικά μου μάτια, της μικρής μας χώρας. Όπως ο Τζώρτζ Λούκας, ο Τζόελ Σίλβερ –ο εξυπνότερος άνθρωπος που έχω ακούσει ζωντανά, ο Μάικλ Κάνινχαμ για την προβολή του «Οι Ώρες» πριν καν βγει στους κινηματογράφους, ο μοναδικός Ντάστιν Χόφμαν και η οξυδερκής Ροζάν Μπαρ, που ερχόντουσαν να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, τις σκέψεις τους και τα «μυστικά της επιτυχίας» τους. Το κοινό τους στοιχείο ήταν η ταχύτητα και διάρκεια της σκέψης και λόγου τους.
  Μετά την αποφοίτηση είχα ήδη παράγει τέσσερις μικρού μήκους μες το A.F.I. και αμέσως μετά  εργάστηκα ως βοηθός παραγωγού σε δύο ταινίες μεγάλου μήκους, και διάβαζα σενάρια για την Ίθακα –πρώτη ματιά συμφωνία με την Lionsgate. Μετά από συνολικά τέσσερα χρόνια στο Λος Άντζελες επέστρεψα στην πατρίδα μου για να προσληφθώ στο πάντα αγαπημένο μου κανάλι, το Μέγκα. Το συμπέρασμα είναι να μην ξεχνάμε όσοι έχουμε την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ τύχη να εργαζόμαστε σ’αυτή τη ζωή με παραμύθια, να είμαστε πάντα ευγνώμονες για την τύχη μας. Προσωπικά είχα την τύχη να εργαστώ κυρίως σε κωμωδίες. Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα δεν φανταζόμουν πως θα εργαζόμουν για να παράγω αστεία ή ρομαντικές ιστορίες και εκπλήξεις για όλες μου τις ώρες εργασίας. Να μιλάς για μυθοπλαστικές ιστορίες ως προς το ζην! Σούπερ! J
"ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ" TRAILER

ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ / SCRIPT DOCTOR ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ Ή ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΑΣ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ "MODERN FAMILY" ήταν η πρώτη σειρά που ήμουν μόνο Script Doctor, για την πρώτη της σεζόν. Για να εξηγήσεις τι είναι Script Doctor κι επιμελητής ξεκάθαρα, είναι εκείνος που υιοθετεί την ιδέα σου για σειρά ή ταινία, και την προσαρμόζει για να είναι κατανοητή και με ροή κρατώντας το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμητικά κοινούΜοντέρνα Οικογένεια- Official Website από την αρχή ως το τέλος. Συνέπεια, χτίσιμο πλοκής, ακρίβεια στις αναφορές, ρεαλιστικοί χαρακτήρες, ή εξιδανικευμένοι χαρακτήρες όπως ήταν ο «Λάκης ο Γλυκούλης». Μία σειρά που ακόμα είμαι υπερήφανος που επιμελήθηκα, παρότι δέχτηκε πολύ σκληρή κριτική εναντίον των «γλυκούληδων» της εποχής μας, διότι, λένε, δεν είναι ρεαλιστικό. Κι όμως 37% περίπου μέσος του όρος τηλεθέασης δείχνει πως κάμποσοι τον πίστεψαν. 
Εάν έχετε μία φανταστική ιδέα για τηλεοπτική σειρά ή ταινία όπου είστε ιδιαιτέρως ενθουσιασμένοι, και θέλετε να τη δείτε να ζωντανεύει με επαγγελματικό αποτέλεσμα, εδώ είναι το κατάλληλο σημείο για να ξεκινήσετε! Ιδίως εάν είστε από την Αθήνα που κατοικώ. Να’ναι καλά όμως το Ίντερνετ και φυσικά αναλαμβάνω και προτάσεις εκτός Αθήνας ή Ελλάδας, όσο είναι στα Ελληνικά ή Αγγλικά, αλλά οφείλω να παραδεχθώ πως επιλέγω τα πρότζεκτ που αναλαμβάνω, με κριτήριο το πόσο έτοιμη ή πιθανή να γίνει είναι η πρόταση σας. Πρέπει να λένε «κάτι» και να μη δημιουργούν συνεχώς δράμα ή μαζικούς θανάτους από το πουθενά. Εάν δεν είστε σίγουροι για το επίπεδο του σεναρίου σας, ξαναδιαβάστε το, υποθέτοντας πως το διαβάζει κάποιος που δεν γνωρίζει τίποτα για εσάς ή για το σενάριο ή για την ιστορία που θέλετε να πείτε γενικώς. Το καλό σενάριο οφείλει να είναι αυτοτελές, να περιέχει δηλαδή τα πάντα που θέλετε να εκφράσετε. Κυρίως όμως τον πυρήνα, τους λόγους του ενθουσιασμού σας. Απαντώ σε όλες τις προτάσεις και η πρώτη γνωριμία είναι δοκιμαστική και δωρεάν. Οι τιμές αλλάζουν ανάλογα με το σενάριο σας, και προσφέρω πολύ χαμηλότερη τιμή σε προτάσεις που δεν καταφέρουν τελικά να παραχθούν. Επικοινωνήστε μαζί μου στο:  contact@filippos.com και θα σας απαντήσω μέσα σε 48 ώρες πως έλαβα την πρόταση. Εάν το σενάριο είναι από επαγγελματία τότε δύο εβδομάδες μου είναι αρκετές για να απαντήσω με λειτουργικές ιδέες για τη βελτίωση της ιδέας σας. Ορίστε η λίστα με τα πρότζεκτ που έχω εργαστεί στο IMDB.
  Αγαπώ τις κωμωδίες και οι οικογενειακές κωμωδίες είναι η εξειδίκευση μου, όπως οποιαδήποτε εφηβική σειρά/ταινία. Οι σειρές που επιμελήθηκα στο Μέγκα είχαν μέσο όρο 50% στους κάτω από 25, και ο λόγος είναι πως με συναρπάζει η εφηβική ζωή. «Ο καιρός του γίνομαι», «Όλοι οι λόγοι να αγαπάς, όλοι οι λόγοι να μισείς».
  ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ δοκιμάστε να επιλέξετε εκείνον που υιοθετεί τη δική σας ιδέα καταλαβαίνοντας από πού προέρχεται συναισθηματικά το σενάριο σας, κι εργάζεται για να το μετατρέψει σε προσβάσιμο για περισσότερο κόσμο, αναδεικνύοντας πάντα τη δική σας ξεχωριστή φωνή. Η δομή είναι πολύ σημαντική στα σενάρια, αλλά οι ιδέες που μοιράζονται είναι ο κύριος λόγος όπου ξεχωρίζει η συνολική πρόταση. Τα τεχνικά του σεναρίου είναι το κερασάκι στην τούρτα.
 Έμαθα όσο εργαζόμουν στην τηλεόραση να σέβομαι το κοινό, μια και πάντα επιλέγει την πιο ενδιαφέρουσα εκπομπή. «Το κοινό γνωρίζει» και πάντα υπάρχουν λόγοι επιτυχίας, όπου όλοι εμείς οι επαγγελματίες οφείλουμε να βρίσκουμε, και να μην υποκύπτουμε στο στερεότυπο, πως το Trash μόνο πουλάει, διότι κάτι τέτοιες δηλώσεις έρχονται από καλλιτέχνες που δημιούργησαν έργα που το κοινό δεν κατάφερε να ταυτιστεί. Εμείς στις τέχνες & θεάματα, ζούμε στον κόσμο μας, ως επάγγελμα! Μπορούμε ως και να τον δημιουργήσουμε! Λέγεται τηλεοπτικές σειρές και ταινίες, κι όλα αρχίζουν με το σενάριο! :) Ελάτε να διασκεδάσουμε δημιουργώντας!
filippos imdb credits

ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ (99 επεισόδια, Κωμωδία/Δράμα] IMDB

Click to watch

Αυτό κι αν ήταν Η εμπειρία! Η σειρά θα είναι πάντα αφιερωμένη στον 25χρονο ηθοποιό Τόμας Πρωτόπαπα, έναν πολύ ιδιαίτερο φίλο, με αναντικατάστατη την παρουσία του ακόμα και χρόνια μετά που έφυγε... Πρώτη φορά γνωριστήκαμε στα δοκιμαστικά των Βασιλιάδων, με τον Τόμας να ξεχωρίζει από χιλιόμετρα, όπως πάντα ξεχώριζε, απλά καθισμένος στην αίθουσα αναμονής με την «Τόμας στυλ» λαμπερή φόρμα του. Όλο το συνεργείο είχε να λέει πόσο επαγγελματίας κι ευγενικός ήταν ο Τόμας κι αυτό πολύ πριν το τραγικό ατύχημά του. Ο χαρακτήρας του στην σειρά ήταν ο Άλεξ, ένα κακομαθημένο πλουσιόπαιδο και ξεχώρισε, όπως η πρώτη τρανσέξουαλ της Ελληνικής τηλεόρασης, και μάλιστα στην οικογενειακή ζώνη των 9μμ. Η Λίζα που υποδυόταν η απίστευτη Μίνα Ορφανού, υπερ-φιλόδοξη & σέξι τρανσέξουαλ αδερφή του Μάρκου. Χήρος τριών μοναδικών παιδιών, που από μεροκαματιάρης προσλαμβάνεται ως Πρόεδρος μίας διεθνής εταιρίας φυτικών προϊόντων, διότι έσωσε τη ζωή της ιδιοκτήτριας της.

«Ο κόσμος με ρωτά, πως είναι δυνατόν μια γυναίκα να είναι τόσο όμορφη και αστεία την ίδια στιγμή;» Μίνα Ορφανού

  Η ορίτζιναλ σειρά "LOS ROLDAN" ήταν υπερ-επιτυχημένη στην Αργεντινή και μετρά πολλές αποδόσεις ανά τον πλανήτη μας. Το καλό της μεταφοράς της ήταν πως η σειρά ήταν ισορροπημένη μεταξύ χαρακτήρων και γεγονότων, οπότε έδινε μεγάλο περιθώριο για να την προσαρμόσουμε στα Ελληνικά, εν αντιθέσει π.χ. με την «Μοντέρνα Οικογένεια» όπου οι χαρακτήρες και οι ατάκες έδεναν σαν γάντι με την πλοκή, οπότε και ήταν πολύ επικίνδυνο να επέμβεις. Η μεγάλη επιτυχία των Βασιλιάδων δεν ήταν αναμενόμενη διότι δεν γνωρίζαμε εάν τόσοι πρωτοεμφανιζόμενοι πρωταγωνιστές θα ταιριάζαν στο κοινό. Για να ελαχιστοποιήσουμε το ρίσκο πραγματοποιήσαμε δοκιμαστικά με περισσότερο από 600 νέους 15-25, για να επιλέξουμε τους τελικούς δέκα (περίπου). Όλοι τους είναι ακόμα αρκετά ενεργοί και σίγουρα έπαιξαν κομβικό ρόλο στην επιτυχία της σειράς, παρέα με ήδη αναγνωρισμένους σταρ όπως ο Κώστας Κόκλας, ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, η Βασιλική Ανδρούτσου, η Ζέτα Δούκα, η Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, για να ονομάσω μερικούς. :)
  Δεν θα μπω περαιτέρω στην «Ειδική σάλτσα των Βασιλιάδων» [μια απαίσια έκφραση, θα το παραδεχτώ], διότι κι εγώ κάπως πρέπει να βγάλω τα προς το ζην με κάτι τέτοιες γνώσεις. Σίγουρα πάντως βοήθησε πως είχαμε έναν χρόνο προ-παραγωγής, οπότε κι όλο τον χρόνο για να τελειοποιήσουμε τα σενάρια με την επικεφαλής της ομάδας σεναρίου Βίκυ Αλεξοπούλου, και τους παραγωγούς της εταιρίας παραγωγής Ευγενία Χριστοδούλου κι Αλέξη Μπαλασινό. Είχαμε χρόνο επίσης για να γίνουν πολλές πρόβες με τους ηθοποιούς και να δημιουργήσουμε το οπτικό αποτέλεσμα της σειράς με τον πολλάκις τηλεοπτικό σκηνοθέτη και φίλο Πιέρρο Ανδρακάκο, ώστε τελικώς να έχουμε τους χαρακτήρες και το εικαστικό αποτέλεσμα που σχεδιάσαμε εξ αρχής. Άρεσε στον κόσμο, και σας ευχαριστούμε. Προσωπικά παρακολουθούσα με αγωνία τη σχέση του ράστα-μαν μηχανικού αυτοκινήτων Λεωνίδα [Πάνος Βλάχος], με την αισθησιακή Νεφέλη [Κατερίνα Γερονικολού], κόρη του σκληρού δανειστή τους, και παιδική αγάπη του Αλέξη [Τόμας Πρωτόπαπας], ο γιος του Ιζνογκούντ [Γεράσιμος Σκιαδαρέσης] που θέλει να γίνει Χαλίφης στη θέση του Χαλίφη, πρόεδρου Μάρκου. Στο τέλος ο Λεωνίδας θα το έπαιρνε το κορίτσι, ας το πω αυτό! :) Περιμένετε στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον το επόμενο βήμα στις οικογενειακές κωμωδίες! :)
Παίζουν: Μάρθα Καραγιάννη, Κώστας Κόκλας, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Βασιλική Ανδρούτσου,  Ζέτα Δούκα, Αλεξάνδρα Παλαιολόγου, Μίνα Ορφανού, Κατερίνα Γερονικολού, Πάνος Βλάχος, Αγγελίνα Παρασκευαΐδη, Τόμας Πρωτόπαπας, Νίκος Αναδιώτης, Κωνσταντίνα Κλαψινού, Μελίνα Σπετσιέρη, Μαρία Μυριοκεφαλιτάκη κ.α.
Σκηνοθέτης: Πιέρρος Ανδρακάκος
Σενάριο: Βίκυ Αλεξοπούλου
Διάλογοι: Γιάννης Διακάκης, Νίκος Παπαδόπουλος, Γωγώ Φώτου, Κώστας Καλαφάτης, Εύα Πανταζή

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΜΟ ΤΗΣ Α' ΣΕΖΟΝ "ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ"

ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΟΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ [14 επεισόδια TV Σάτιρα/Animation] IMDB

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ από το στόμα του διάσημου κυνικού φιλόσοφου Μένιππου από την εποχή της αρχαίας Ελλάδας, όταν του ζήτησε ο Χάρος την υποχρεωτική δραχμή που έπρεπε να του δώσει για να τον αφήσει να περάσει στην άλλη άκρη του ποταμιού.

Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος

Μένιππος

 

Κι αυτό προέρχεται από την όχι και τόσο αστεία επιμονή των «συμμάχων» μας στην Ε.Ε, για όλο και περισσότερους φόρους, μπας και καλύψουν την εκδίκηση τους, αντί για το καλό των πολιτών τους. Μήπως οι φόροι που τίμια πληρώνουμε μειώσανε τους φόρους των Γερμανών; Ε; Πότε κερδίζουν οι πολίτες;;...
Επιστρέφοντας στη σειρά, ο Γιάννης Τσιτσώνης ήρθε με την ιδέα και συνεργάστηκαν με τον παιδικό του φίλο και σεναριογράφο του "S1ngles" Γιώργο Φειδά [αξιομνημόνευτη σειρά για νέους], ώστε να δημιουργήσουν ένα πανέξυπνο, πολύ γρήγορο, πολυδιάστατο ελληνικό South Park. Σύμφωνα με την προώθηση μας: «Το South Park συναντά τον Καραγκιόζη, σε μία προκλητική, σατιρική, ακομπλάριστη σειρά, ως η πρώτη animated σειρά στην Ελλάδα για μεγάλα και μικρά παιδιά».
 Το να αναπτύσσεις καινούργια μονοπάτια έρχεται με πολλές προκλήσεις και μάλλον τις περάσαμε όλες κατά την διάρκεια της δημιουργίας του. Από το σημείο όπου κανείς δεν καταλάβαινε τα αστεία, έως το να δημιουργήσει το δικό του φανατικό κοινό από το πρώτο κιόλας επεισόδιο. Η μεταφορά από τις 9μμ για εμένα, στο 11.59 σάτιρα της μορφής «Πες ό,τι θες, μόνο να μην μας κάνουν μήνυση», ήταν ένα δώρο για τους δημιουργούς.
  Το αγαπημένο μου επεισόδιο είναι το 5ο «Ρόδα, Τσάντα και Δαγκάνα», όπου οι βασικοί ήρωες: Ερμής [Ένας υπερ-ευαίσθητος έφηβος-θεός που μάλλον το πάει το γράμμα], ο κυνικός φιλόσοφος Μένιππος [ως την εικόνα των κυνικών ανά τον κόσμο], και ο Χάρος [που του ραγίζουν την καρδιά συνεχώς], πάνε να επισκεφτούν τον Κόμη Δράκουλα και γνωρίζουν σε σκηνικό "Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα", τους πρωταγωνιστές του "Twilight" και το βαμπιρο-ρομάντζο, γεμάτο γκλίτερ περιβάλλον τους. Σ’ένα σημείο η Μπέλα που βρίσκει τον Έντουαρντ ως τον λιγότερο σέξι άνθρωπο στον πλανήτη, μελετάει το μικροσκόπιο πλήρως συγκεντρωμένη, κι όταν την ρωτάει ο Έντουαρντ τι ψάχνει, εκείνη λέει «Το πουλί σου!» Περάσαμε πολλά κι είμαστε ακόμα καλοί φίλοι. Το σώσαμε μία φορά με την καμπάνια του "Save OUK" και τις ψήφους του κοινού, χάρη στην Cosmote. Θα υπήρχε και δεύτερη σεζόν ΟΥΚ εάν δεν είχε χτυπήσει η κρίση τα τηλεοπτικά κανάλια τόσο δυνατά. Οι προσευχές μου είναι να ξαναδουλέψω σε μία τέτοια σειρά ξανά (duh)!
Μένιππος: Πάνος Μουζουράκης
Ερμής: Γιάννης Σαρακατσάνης
Χάρος: Λευτέρης Ελευθερίου

is OUK THE SOLUTION?

ΛΑΚΗΣ Ο ΓΛΥΚΟΥΛΗΣ [69 επεισόδια, Οικογενειακή κωμωδία/δράμα]

Click to watch

Λάκης :).

ΑΡΚΕΤΑ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗ σειρά, διότι έχτιζε το πορτραίτο ενός μη ρεαλιστικού χαρακτήρα (ή όχι) για πολλούς, διότι συνειδητά ο Λάκης ο γλυκούλης δεν κοροϊδεύει και είναι γλυκός με όλους, εκτός από εκείνους που εκμεταλλεύονται την καλοσύνη του, ακόμα κι αν σημαίνει πως θα καταλήξει φτωχότερος. Μια σειρά αφιερωμένη στα παιδιά και στους ενήλικους τηλεθεατές του, όπου στην ίδια τηλεόραση βλέπουν λίγη ώρα πριν, στις Ειδήσεις, πολέμους σε ζωντανή μετάδοση... Η μεταφορά του «Λάκης ο Γλυκούλης» στα ελληνικά ήταν βασισμένη στον Λάκη, έναν αληθινά γλυκύτατο άνθρωπο, και δεν μπορεί να είναι και τόσο μόνος μια και πέτυχε να συγκεντρώσει έναν μέσο όρο γύρω στο 37%, παρά τη σκληρή κριτική από τους τηλεκριτικούς κι εκείνους που δεν είχαν δει πάνω από πέντε λεπτά, και δεν του είχαν δώσει τον χρόνο να δουν τη λεπτομερειακή εργασία στο σενάριο. Συχνά κιόλας τον αποκαλούσαν «Ηλίθιο» για τους παραπάνω λόγους. Σε ένα άλλο αρκετά μακρινό σύμπαν, αλλά κοντινό φιλοσοφικά, και ο Ντοστογιέφσκι είχε γράψει τον πρίγκιπα Μίσκιν ως πολύ γλυκό άνθρωπο για τον κόσμο μας, κι εκείνοι τον αποκαλούσαν επίσης ηλίθιο....
  Ο Λάκης, πατέρας τριών εφήβων και παντρεμένος με τη σαγηνευτική κι ολίγον σκύλα Βούλα, που προσπαθεί να κερδίσει τον πλούσιο αδερφό του Λάκη, διότι πήρε όλη την οικογενειακή περιουσία για δική του, μια κι ο Λάκης δεν ήθελε να συγκρουστούν. Ο Λάκης όμως, επανασυνδέεται με τον παιδικό του έρωτα, τη Μελίνα, που του δίνει όλη την αγάπη και το κουράγιο για να αντιμετωπίσει τη Βούλα και τον μοχθηρό αδερφό του. Η Μελίνα παρότι καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι, είναι η ασπίδα του σε όλα του τα προβλήματα και ο Λάκης αντιμετωπίζει τα πάντα με ηθική, ακόμα και στα δυσκολότερα, διότι είναι γλυκύτατος. Για να προσπεράσουμε τα από πάνω, ο σημαντικότερος λόγος που πέτυχε η σειρά ήταν ο Γιάννης, ο μοντέρ του πρόμο του Λάκη στο Μέγκα όπου επέλεξε ως τραγούδι του το "Oh Lucky Lucky" κι από τότε έγιναν και τα δύο επιτυχία σε όλη την Ελλάδα.
  Οφείλω να προσθέσω πως η αρχική κολομβιανή σειρά ήταν δράμα και σαπουνόπερα, και μεταφέροντας το στα ελληνικά μαζί με τον σεναριογράφο Απόστολο Τσαούσογλου, κρατήσαμε τους χαρακτήρες, τους κάναμε Έλληνες, καθορίσαμε τον τόνο, και ο Αποστόλης έγραψε τις δικές του ιστορίες στη σειρά, που δεν είχαν καμία σχέση με το ορίτζιναλ, κι αυτό πρέπει να ειπωθεί για ιστορικούς λόγους. Ο Λάκης ήταν η πρώτη σειρά που είχα αναλάβει από την αρχή και ήμουν ταυτόχρονα φαν της. Ακόμα με κοροϊδεύουν όταν περηφανεύομαι για τον Λάκη. :)
Παίζουν: Πέτρος Φιλιππίδης, Ζέτα Δούκα, Ιωσήφ Μαρινάκης, Χριστίνα Αλεξανιάν, Πάνος Σταθακόπουλος, Δημήτρης Λιακόπουλος, Κατερίνα Γερονικολού κ.α.
Σκηνοθεσία: Νίκος Ζαπατίνας
Σενάριο: Απόστολος Τσαούσογλου PROMO "superman lakis"PROMO "KING KONG lakis"