Η ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙΣΑ

Ο πίνακας του Λιονάρντο ντα Βίντσι "Ιωάννης Βαπτιστής" είναι επίσης μοιρασμένος στα δύο μισά πρόσωπα του Λιονάρντο και του Σαλάι, και ακόμα καθαρότερα απ'ότι στη Μόνα Λίσα!. [Click για να αγοράσετε το ιστορικό μυθιστόρημα εποχής "Η Αποκάλυψη της Μόνα Λί-Σα" από την Πρωτοπορεία.]

 

. [edited Jan. 21, 2019]

        ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ TheRevelationOfMonaLisa.com!
  ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΕΠΟΧΗΣ, ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟ "ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ" ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ, με 19 αποδείξεις. Από κάτω είναι ΟΛΟΚΛΗΡΟ και ΔΩΡΕΑΝ, το Βίντεο της Αποκάλυψης κι Αποκωδικοποίησης της Μόνα Λίσα, στα Ελληνικά:

  Στο website θα βρείτε πρώτα τα συμπεράσματα της Αποκάλυψης της Μόνα Λίσα, και αμέσως μετά τη βήμα βήμα Αποκάλυψη & Αποκωδικοποίηση της επικής Μόνα Λίσα, που τόσο αξίζει την προσοχή μας, τελείως δωρεάν, καθώς αποτελούν την αρχή του επικού ταξιδιού που διαδραματίζεται στο ιστορικό μυθιστόρημα εποχής: "Η Αποκάλυψη της Μόνα Λί-σα", του Φίλιππου Μαρινάκη M.F.A. [πρώην Σύμβουλος του mega για τις ελληνικές σειρές]. Προετοιμαστείτε για το αναπάντεχο.

Τα συμπεράσματα της Αποκάλυψης+Αποκωδικοποίησης της Μόνα Λίσα με μια ματιά και το ιστορικό μυθιστόρημα εποχής της:
"Ένα εγκεφαλικό ταξίδι αποκωδικοποίησης του κόσμου,
που οδηγεί στην ισορροπία μας
και στο ξύπνημα του Τρίτου μας και Κοσμικού Ματιού".

 

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ Η ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙΣΑ:
"Η ΜΟΝΑ ΛΙ-ΣΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΘΕΤΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΙΣΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥ
ΛΙ-ονάρντο ντα Βίντσι ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΑ-λάι, αγαπημένου του μαθητή και ερωμένου, μαζί για πάντα! Εξού και Μόνα «Λί-Σα», τα αρχικά των ονομάτων τους,
χωρισμένα όπως ακριβώς και στη Μόνα Λί-Σα!"

LI-onardo + SA-lai = LI-SA!!
Mona Lisa Code here?

Για να μην έχουμε καμία αμφιβολία για τις προθέσεις του Ντα Βίντσι, τους χώρισε και ένωσε και στον "Ιωάννη τον Βαπτιστή" και στον "Κοσμοκράτωρα Σωτήρα", όπως φαίνεται παρακάτω στη Βήμα Βήμα αποκωδικοποίηση της Mona Lisa και των δύο μας εαυτών, με τις 19 αποδείξεις τους, χωρίς να χρειάζεται να είσαι "ειδικός".
Η τέχνη του Λιονάρντο είναι για όλους!



Ο πολυαναμενόμενος Κωδικός της Μόνα Λίσα είναι η απίστευτη και τελείως αναπάντεχη νέα γνώση για την Ανατομία μας, όπως αποδεικνύεται παρακάτω, πως:
Όπως η Μόνα Λίσα, ανάλογα κι εμείς είμαστε μοιρασμένοι
σε δύο διαφορετικά ήμισυ πρόσωπα και σώματα!
"ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΤΟΜΙΚΑ ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΩΜΑ!"

Οι επιστήμες συμφωνούν: Έχουμε όλοι μας δύο διαφορετικά μισά πρόσωπα και Δύο Προσωπικότητες όπως και η Μόνα Λίσα! Είναι μοιρασμένη σε δύο μισά πρόσωπα & σώματα & προσωπικότητες, όπως είμαστε κι εμείς, καθόλη τη δημιουργία μας, όπως αποδεικνύεται παρακάτω, και δωρεάν.

Και μπορούμε να το αποδείξουμε την ύπαρξη τους, με τη Μόνα Λίσα, τον καθρέπτη μας, την παρατηρητικότητά μας, τις εκφράσεις μας, αλλά και με τα μικροσκόπιά μας!
Για παράδειγμα,
συγκρίνοντας τα δύο μισά μας πρόσωπά και σώματα στον καθρέπτη.


Ή με το να συγκρίνουμε τα φανερά διαφορετικά δύο μισά πρόσωπα διασήμων:

Που σημαίνει πως, εάν κάποιος μας έδειχνε το αριστερό πρόσωπο του Κένεντι και μας ρώταγε ποιος είναι, τότε νομίζω πως κανείς δεν θα τον αναγνώριζε.
Τόσο διαφορετικά είναι τα δύο μισά μας πρόσωπα.
Εάν ήμασταν μόνο ένας εαυτός, τότε με ποιον ζούμε τις καθημερινές εσωτερικές συγκρούσεις μας;

  Ο περίφημος "άλλος εαυτός" μας, δεν είναι φανταστικός, είναι πλεόν επιστημονικό γεγονός, και το ίδιο αληθινός όσο κι εμείς! Και μπορούμε να το αποδείξουμε με τον καθρέπτη μας, με τις παρατηρήσεις μας, με τις εκφράσεις μας, αλλά και με μικροσκόπια μας, όπως κάποιος μπορεί να δει παρακάτω.Ένας νέος Φυσικός Νόμος που κανείς δεν παρατήρησε εκτός του Ντα Βίντσι, εδώ και 500 χρόνια!

  Τώρα που είδαμε τον "άλλο μας εαυτό", λογικά, το συντομότερο δυνατόν να μάθουμε να συνεργάζομαστε με τον Δεύτερο μας Εαυτό, διότι είναι όσο αληθινός όσο κι εμείς.
Κατ'επέκταση, μπορούμε όλοι να βρούμε ό,τι μας λείπει, εάν εξωτερικεύσουμε και εναρμονίσουμε τους εαυτούς μας.

Ένα παράδειγμα της σημασίας του Κωδικού της Μόνα Λίσα είναι πως τώρα η Ψυχολογία μπορεί να γίνει επιστήμη, καθώς, λογικά, βρέθηκε ο πρώτος Φυσικός Νόμος για τον εσωτερικό μας κόσμο!

Περισσότερες πληροφορίες παρακάτω, και ολόκληρο το εντυπωσιακό βάθος της
στο ιστορικό μυθιστόρημα εποχής.

"Δεν έχουμε μόνο μία προσωπικότητα, έχουμε δύο!!"Ένα παντοδύναμο εργαλείο για την καθημερινή μας ισορροπία κι ενδυνάμωση,
και ένας πιθανός σταθμός για τις επιστήμες μας.

©All rights reserved. Share the news with the novel's website included, please.

  Ο μελετητής του Ντα Βίντσι Φιλίππο, γνωρίζει στο μετρό έναν περίεργο νεαρό, τον Ιούλιο, που τον μυεί στη μυστική οργάνωση των «Αναζητητών της Αλήθειας», με ιδρυτή τους τον Ντα Βίντσι το 1500. Ο σκοπός τους είναι να κρατούν ζωντανή την κρυφή γνώση του Λιονάρντο και να την προστατεύουν από όσους τη θέλουν για να ελέγχουν τις μάζες. Όπως λέει ο μύθος, ο Κωδικός του Λιονάρντο είναι ένα κλειδί για τα μυστήρια του κόσμου μας. Ο Ιούλιος εμπιστεύεται τον Φιλίππο με το μοναδικό «ιερό» χειρόγραφο των Αναζητητών της Αλήθειας, που αποκαλύπτει την κρυφή γνώση του Ντα Βίντσι, αλλά και με το χειρόγραφο του εικοσιεννιάχρονου Νίκολας ντα Φλορέντια από το 1800. Του πολύ καλού γι’αυτόν τον κόσμο Νίκολας, που απάντησε αρκετά από τα αινίγματά του Λιονάρντο, διότι ταυτίστηκε με τη ρομαντική του ψυχή. Ο στόχος του Φιλίππο είναι να απαντήσει τα υπόλοιπα, να καταλήξει σε πρακτικά συμπεράσματα και μετά να τα δημοσιοποιήσει, ώστε να ωφεληθούμε όλοι το ίδιο, και όχι μόνο η ζάμπλουτη μειοψηφία. Ο αγώνας εκείνων των τριών εποχών ώστε να μας λυτρώσουν από την εποχή της Βιαστικής Άγνοιας, στην εποχή της Υπομονετικής Γνώσης, συμπεριέχει την «κόντρα» με το υπάρχων «σύστημα», αλλά και την «κόντρα» με τις προσωπικές μας πεποιθήσεις και συνήθειες, ώστε να ανακαλύψουμε την αλήθεια παρέα, ενώ παρουσιάζει τις ευαισθησίες ως την πηγή όλης μας της γνώσης, όπως ο απίστευτος Ντα Βίντσι είχε γράψει.

  Η Αποκάλυψη της Μόνα Λίσα μας βοηθάει να πραγματοποιήσουμε τα όνειρα μας, είτε ακόμα και να ξυπνήσουν νέα όνειρα, φέρνοντας μας ένα βήμα πιο κοντά στο -Ποιοι πραγματικά είμαστε;- και στο -Τι είναι όντως το καλύτερο για εμάς;- σωπαίνοντας την εσωτερική μας μουρμούρα, ανοίγοντας επιτέλους τα μάτια μας για το -Ποια είναι τα ταλέντα μας;-, και -Τι μας λείπει από τη ζωή μας;-, ακόμα κι εάν είμαστε ευγνώμονες για τη ζωή που ήδη ζούμε.

  Και για κάμποσους μπορεί να αποτελέσει τον στόχο της ζωής τους, καθώς πλεόν μπορούμε να αποδείξουμε τη φυσική υπόσταση του Δεύτερου Εαυτού μας, με όλους τους τρόπους, όπως αποδεικνύεται παρακάτω. Παρακάτω, θα βρείτε καταρχάς την οριστική αποκωδικοποίηση της ταυτότητας της Μόνα Λίσα και γιατί το αινιγματικό της χαμόγελο και βλέμμα μας μπέρδεψε όλους αυτούς τους αιώνες, και μετά οι περαιτέρω αποδείξεις για τους δύο εαυτούς μας, τι σηματοδοτεί από εδώ και πέρα για την καθημερινότητα μας η γνώση μας πως έχουμε δύο εαυτούς, και πως επηρεάζονται οι φυσικές μας επιστήμες. Δίδονται δωρεάν, διότι αποτελούν την αρχή του εντυπωσιακού ταξιδιού που περιγράφεται στο μυθιστόρημα.


"Ένα εγκεφαλικό ταξίδι αποκωδικοποίησης του κόσμου,
που οδηγεί στην ισορροπία μας και στο ξύπνημα του Τρίτου μας και κοσμικού Ματιού."

  Εώς σήμερα οι ιστορικοί πιστεύουν πως η Μόνα Λίσα είναι η Λίζα Τζεραρντίνι, η γυναίκα του Τζιοκόντο. Αυτό, πρόκειται να αλλάξει!

           Το έναυσμα για την Αποκωδικοποίηση της Μόνα Λίσα ήταν κατ'αρχάς η αινιγματική εσωτερική φωνή του συγγραφέα, που τον ώθησε να χωρίσει τη Μόνα Λίσα κάθετα στα δύο [το τι του είπε εξηγείται στο μυθιστόρημα], και μετά η σύγκριση της με τη "Μόννα Βάννα" ή "Γυμνή Μόνα Λίσα", από τα χέρια του αγαπημένου του Λιονάρντο, Σαλάι (που βλέπουμε από κάτω). Διότι, ως αγαπημένος του είναι λογικό να γνωρίζει περισσότερα για το μυστικό του Λιονάρντο ντα Βίντσι. Συγκρίνοντας τους βλέπεις πως πέρα της κοινής τους στάσης και της κοινής προοπτικής που σίγουρα δείχνουν πως είναι σχετικοί μεταξύ τους, το αριστερό μισό της Μόνα Λίσα είναι όμοιο με εκείνο της Μόννα Βάννα! [Πρώτη Απόδειξη]

 

"Μόνα Λίσα" του Λιονάρντο ντα Βίντσι και "Monna Vanna" του Σαλάι.

           Όλα τα παραπάνω οδηγούν στο συμπέρασμα, πως το αριστερό ήμισυ της Μόνα Λίσα
είναι όντως ο περίφημος Σαλάι. Φυσικά!
           Γιατί ο Λιονάρντο να αποτελούσε εξαίρεση και να μην αναδείκνυε τον έρωτα και μούσο του στο αγαπημένο του αριστούργημα; Να γιατί ο Λιονάρντο όπου και να πήγαινε είχε παρέα τον πίνακα της Μόνα Λίσα, σαν να είχε μαζί του τον αγαπημένο του. Οπότε κι έχουμε απαντήσει τη μία πλευρά περί της ταυτότητας της Μόνα Λίσα. Η μία πλευρά της Μόνα Λίσα είναι ο επί τριάντα χρόνια επιστήθιος φίλος, μαθητής κι εραστής του Μαέστρο Λιονάρντο, ο Σαλάι!

           Εάν το ένα έτερον ήμισυ της Μόνα Λίσα είναι ο Σαλάι, τότε με ποιον επέλεξε ο Λιονάρντο να τον ενώσει στο αγαπημένο του έργο;
           Διότι όσο περισσότερο παρατηρείς τα δύο έτερον ήμισυ της Μόνα Λίσα, τόσο περισσότερο διαφοροποιούνται μεταξύ τους. Φαίνεται λες κι έχουν δύο συνολικά αλληλοσυνδεόμενες και διακριτές προσωπικότητες. Δύο διαφορετικοί άνθρωποι. Το αριστερό μάγουλο είναι σφριγηλό, το δεξί με το ίδιο δέρμα και υφή, αλλά μαζεμένο και το ρουφάει ελαφρά, όπως φαίνεται υποχρεωνόντουσαν οι οραματιστές ακόμα και της Αναβίωσης του πολιτισμού μας... Το αριστερό μέρος φαίνεται φιλόδοξο, ενώ το δεξί μες στην ηρεμία και ολίγον απομακρυσμένο. Λες και το καθένα έχει τις δικές του φιλοδοξίες, σκέψεις και όνειρα, λες και είναι ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!  
           Οι διαφορές των δυο μισών πλευρών φαίνονται ευκολότερα εάν κρύψεις τη μία πλευρά με την παλάμη σου και μετά τις συγκρίνεις μεταξύ τους.
           Ό,τι παρατηρούμε στα έργα του Λιονάρντο είναι αποτέλεσμα βαθιάς σκέψης και τίποτα δεν είναι τυχαίο. ΑΡΑ:

Η Μόνα Λίσα είναι:
"Δύο διαφορετικά μισά πρόσωπα, ενωμένα σε ένα!"
Ο Κωδικός της Μόνα Λίσα!

           Το ένα έτερον ήμισυ είναι ο Σαλάι, και το άλλο δεν μπορεί να είναι άλλος παρά ο ίδιος ο Λιονάρντο ντα Βίντσι! Διότι είναι αδύνατο να ένωνε τον αγαπημένο του με οποιονδήποτε άλλο.
           [Απόδειξη 2] Αναζητώντας για αποδείξεις στη θεωρία αποκωδικοποίησης της Μόνα Λίσα, καταλαβαίνεις πόσο οργανωμένος και μεγαλοφυΐα ήταν ο Λιονάρντο, καθώς για να διαλύσει κάθε αμφιβολία πως η Μόνα Λίσα είναι καταρχάς η ένωσή του με τον Σαλάι, την ονομάζει «Λίσα», όπου εάν το χωρίσουμε στη μέση όπως στην αποκωδικοποίηση, τότε βλέπουμε την απόδειξη της αποκωδικοποίησης μια και είναι «ΛΙ-ΣΑ». Όπως δηλαδή τα δύο πρώτα γράμματα του ονόματος του ΛΙ-ονάρντο και του ΣΑ-λάι!
Δηλαδή, χώρισε και ένωσε τόσο τα πρόσωπά τους, όσο και τα ονόματά τους σε ένα! Και την ονόμασαν «Λί-Σα»!! Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙΣΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΕ!! LI-onardo + SA-lai =LI-SA!!

        Οι ερωτευμένοι Λιονάρντο και Σαλάι είναι η αινιγματική κι ερωτευμένη Μόνα Λίσα! Βρήκε το ένα ήμισυ το έτερόν του ήμισυ κι ενώθηκαν εις σάρκα μίαν, για να δημιουργήσουν το αριστούργημα της Μόνα Λί-Σα, συνδέοντας πρόσωπα και ονόματα! Η αποθέωση του αληθινού έρωτα μεταξύ του Λιονάρντο και του Σαλάι! Ένας ανυψωτικός έρωτας που χάρη στην αναγνώριση της Μόνα Λίσα παραμένει ζωντανός από τον 16ο αιώνα που δημιουργήθηκε έως και σήμερα. [Στο μυθιστόρημα επεπεξηγείται και η σχέση τους, όσο και η διδασκαλία του Λιονάρντο και γιατί λέγεται Λιονάρντο κι ο όχι Λεονάρντο. Ακριβώς από πάνω, η υπογραφή του Λιονάρντο στον Βιτρουβιανό Άνθρωπο]

[Αποδείξεις 3 και 4]
Να είναι ο Λιονάρντο η δεξιά μυστική πλευρά της Μόνα Λίσα, εξηγεί και γιατί ο Μαέστρο μάς έκρυβε το απαράμιλλής ομορφιάς νεανικό του πρόσωπο, σύμφωνα με τους ιστορικούς της εποχής του, σε μια εποχή που αποθέωνε την ομορφιά, αλλά και γιατί μας μπέρδεψε με το όνομά του, υπογράφοντας και ως Λιονάρντο, αλλά και ως Λεονάρντο. Για να μπορεί τουλάχιστον στην τέχνη του, ελεύθερος, να μοιράζεται τον κόσμο του με το έτερόν του ήμισυ! Για πάντα!

Όπως γράφει και κυκλώνει ο Λιονάρντο ντα Βίντσι: [1]


          [Απόδειξη 5] Μας είχε γράψει τον Κωδικό του! Απίστευτο; Το πρόσωπό του είναι η Φυλακή της Αγάπης μεταξύ του Λιονάρντο και του Σαλάι. Μην το αποκαλύψεις διότι κινδυνεύει η ελευθερία τους, σε εποχή Ιεράς Εξέτασης για τους ερωτευμένους άνδρες. Η Μόνα Λίσα είναι η ελευθερία του έρωτά τους, στον αιώνα των αιώνων. Τι ποίηση η σκέψη του Λιονάρντο!...! Παντοτινός έρωτας ακόμα και με τον κίνδυνο της ελευθερίας τους! Ο Λιονάρντο βρήκε τον τρόπο να εκφράσει ό,τι ένιωθε και μάλιστα μπροστά στα μάτια όλων!

           Κατ'επέκταση, το χαμόγελό της μας μπέρδεψε, διότι το αριστερό μισό πρόσωπο του Σαλάι χαμογελάει πλήρως, ενώ το δεξί του Λιονάρντο δεν χαμογελάει καθόλου. Οπότε και η εντύπωση μας για το χαμόγελο της Μόνα Λίσα αλλάζει αναλόγως το που εστιάζουμε τα μάτια μας. Ποιός να φανταζόταν πως η Μόνα Λίσα είχε το χαμόγελο δύο ανθρώπων;    

Το αινιγματικό χαμόγελο της Μόνα Λίσα επιτέλους αποκωδικοποιήθηκε!
Είναι το χαμόγελο δύο διαφορετικών ανθρώπων!

           Η ίδια λογική ισχύει και για το βλέμμα της Μόνα Λίσα. Το κάθε μάτι κοιτάει σε διαφορετικό σημείο, μπερδεύοντας μας, διότι η Μόνα Λίσα είναι αλλήθωρη. Το αριστερό της μάτι κοιτάει εμάς, ενώ το δεξί κοιτάει στο άπειρο. Άρα, η εντύπωση μας για τη Μόνα Λίσα αλλάζει ανάλογα με την πλευρά που κοιτάμε.

           [Απόδειξη 6 και 7] Κατ'επέκταση και κατ'επιβεβαίωση της παραπάνω θεωρίας, ο Λιονάρντο τους χώρισε+ένωσε και στον "Ιωάννη τον Βαπτιστή" αλλά και στον ακριβότερο πίνακα της Ιστορίας μας, τον "Ιησού Κοσμοκράτορα", απελευθερώνοντας τους από τη Φυλακή της Αγάπης, ξανά και ξανά! Οπότε στον "Ιωάννη τον Βαπτιστή" μπορεί όλοι να βλέπαμε μόνο τον Σαλάι, όπου το μισό του πρόσωπο καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του προσώπου του Ιωάννη Βαπτιστή, αλλά η αλήθεια είναι πως το πρόσωπό του, όπως στη Μόνα Λίσα, είναι οι δυο τους, μαζί για πάντα. Το αριστερό είναι σίγουρα ο Σαλάι και το δεξί δεν μπορεί να είναι άλλος από τον πολύ όμορφο και νέο Λιονάρντο, ταιριασμένοι ηλικιακά μεταξύ τους, μια και είναι τώρα συνομήλικοι, καθώς πάντα ήθελαν να δουν πώς θα ήταν εάν δεν είχαν είκοσι οκτώ χρόνια διαφοράς! Ο Λιονάρντο ντα  Βίντσι είναι όντως απαράμιλλης ομορφιάς. Πεντάμορφος!

           Μία ανδρική και θηλυκή πολύ ιδιαίτερη ομορφιά του Λιονάρντο που λέει περισσότερα απ’όσα κρύβει. Νοιάζεται κι έχει την περιέργεια και να παιχνιδίσει μαζί μας και να διασκεδάσει εκφράζοντας και μεταφέροντας την ερωτική τους σχέση. [Στο ιστορικό μυθιστόρημα εποχής υπάρχει η Τρισδιάστατη Μόνα Λίσα από τα χέρια του Μαέστρο Λιονάρντο, ώστε να έχει τα μάτια του καρφωμένα πάνω στον αγαπημένο του για πάντα, αλλά και άλλες τρεις πρωτοεμφανιζόμενες,, κρυφές φιγούρες πάνω στη Μόνα Λίσα.]

  ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ η Αποκωδικοποίηση της Μόνα Λίσα, μετά από πεντακόσια χρόνια αναμονής, από τον Φίλιππο Μαρινάκη M.F.A., τηλεοπτικό στέλεχος για πολλά χρόνια στις Ελληνικές Σειρές του mega [π.χ. "Οι Βασιλιάδες", "Ουκ αν Λαβοις Παρά του μη Έχοντος", "Λάκης ο Γλυκούλης" ] και συγγραφέας της «Αποκάλυψης της Μόνα Λί-σα» που μελέτησε 4.500 χειρόγραγα του Ντα Βίντσι και είκοσι επιστήμες για να παρουσιάσει τα πρακτικά αποτελέσματά της έρευνάς του ως μυθιστόρημα, στην "Αποκωδικοποίηση της Μόνα Λίσα".

          Ένα ιδιαιτέρως πρωτότυπο & επαναστατικό μυθιστόρημα, όπου οι ήρωες του με το να ζουν τις ζωές τους στο έπακρο, συχνά καταλήγουν σε επιστημονικές ανακαλύψεις, απαντώντας μερικά από τα μεγαλύτερα ερωτήματά μας. Ακόμα κι εκείνα που ποτέ δεν πιστεύαμε πως έχουν απαντήσεις. Όσα βιβλία κι εάν έχει κάποιος διαβάσει, τέτοιο βιβλίο δεν έχει ξαναδιαβάσει. Μπορεί να σου αλλάξει τη ζωή!    



[ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙΣΑ
αφορά την προσωπική μας ισορροπία,
όπου μπορούμε να τη δούμε ακόμα και στο πρόσωπο μας!]


          [Απόδειξη 8 και 9] Διότι, ο Λιονάρντο λέει  πως «επιδεικνύει τη Φύση του Ανθρώπου και τη συμπεριφορά του, με τον  ίδιο τρόπο που περιγράφει τη φιγούρα του»[2]. Οπότε και η φιγούρα στα έργα του Λιονάρντο είναι εκεί όπου πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας, ώστε να βρούμε τη Φύση του Ανθρώπου. Και για τη  φιγούρα γράφει πως «το σχήμα των σωμάτων είναι διαιρεμένο σε δύο πλευρές»! [3]

           Αυτή είναι η λογική του Λιονάρντο πίσω από τα έργα του: "χωρισμένα κάθετα στη μέση, σε δύο διαφορετικά μισά". Και όταν ο Λιονάρντο ντα Βίντσι σχεδιάζει την ανατομία του ανθρώπινου κρανίου, επίσης το μοιράζει στη μέση, και με μια πεντακάθαρη διαχωριστική γραμμή, ενώ οι δυο πλευρές του είναι φανερά διαφορετικού τύπου, όπως ακριβώς και στη Μόνα Λίσα! Μία ακόμα τρανή απόδειξη περί του κωδικού του Λιονάρντο, φτάνοντας στις δέκα μέχρι στιγμής.

Η Αποκωδικοποίηση της Μόνα Λίσα ήταν πάντα μπροστά στα μάτια μας!! Απίστευτο;;

           ΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ πως ό,τι ισχύει στη Μόνα Λί-σα, όπου αποτελείται από τα ταιριαστά, αλλά διαφορετικά, έτερον ήμισυ πρόσωπα του Λι-ονάρντο και του Σα-λάι, το ίδιο ισχύει και σε όλα τα όντα, άρα και σε εμάς! Δηλαδή, ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΕΤΕΡΟΝ ΗΜΙΣΥ ΠΡΟΣΩΠΑ + ΣΩΜΑΤΑ, ταιριαστά, αλλά διαφορετικά, που θα μπορούσαν να ανήκουν σε διαφορετικό άνθρωπο! Η καλύτερη απόδειξη είναι πως μπορούμε να δούμε ΟΛΟΙ στον καθρέπτη μας τα δύο διαφορετικά έτερον ήμισυ πρόσωπά και σώματα μας, για να μην έχουμε καμία αμφιβολία για την εγκυρότητα της επαναστατικής παρατήρησης του Λιονάρντο ντα Βίντσι περί της Ανατομίας του Ανθρώπου.

ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΤΟΜΙΚΑ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΩΜΑ!
           ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΕΤΕΡΑ ΗΜΙΣΥ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ! [Απόδειξη 11]

           Οπότε, τι καλύτερη ιδέα από το να παρατηρήσουμε μετά το πρόσωπό μας, τα έτερον ήμισυ πρόσωπα διασήμων της εποχής μας;

 [ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΕΤΕΡΟΝ ΗΜΙΣΥ ΠΡΟΣΩΠΩΝ]

           Ο πιο διάσημος πολιτικός της εποχής μας. Το δεξί του έτερον ήμισυ πρόσωπο είναι το διάσημο μισό, ενώ το αριστερό του είναι ένας μικρός άγνωστος. Δηλαδή, εάν κάποιος μας έδειχνε το αριστερό μισό του πρόσωπο και μας ρώταγε "ποιός είναι;", τότε δεν θα μπορούσαμε με τίποτα να τον αναγνωρίσουμε.

      Το μυθιστόρημα είναι τόσο πιστό στον Λιονάρντο που αποκωδικοποιεί ως και το μεγάλο του μυστικό, τη Μόνα Λίσα, τη για πάντα ένωση του με τον αγαπημένο του Σαλάι. Συνοδεύεται από 350 επεξηγημένους πίνακες και σχέδια ως μέρος της πλοκής, ενηλικίωσης και φώτισης των ηρώων του. Η καλύτερη μας ευκαιρία για να μάθουμε όσα περισσότερα γίνεται για τις ζωές μας και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο κόσμος, σε ένα και μόνο βιβλίο, που δεν προαπαιτεί από τον αναγνώστη καμία ιδαίτερη γνώση για τον Λιονάρντο. Όλα βρίσκονται στο βιβλίο. Ένα πολυδιάστατο εργαλείο για να επανέλθει η πίστη μας στις Δυνατότητες του Ανθρώπου, και γιατί όχι, να Σώσουμε τον Κόσμο!

           Είδες τα δύο διαφορετικά μισά σου πρόσωπα στον καθρέπτη;

           Ας δούμε τώρα τους δύο διαφορετικούς κι ανεξάρτητους εαυτούς του Άλμπερτ Άινσταϊν, και πώς μπορούμε από τη μία να χαμογελάμε και από την άλλη να είμαστε σοβαροί. [Οι Εαυτοί μας επεξηγούνται πλήρως στο μυθιστόρημα]

 

 

  [Απόδειξη 12] Εάν μοιράζεται το πρόσωπό μας στα δύο, λογικά και ολόκληρο το σώμα μας διαιρείται σε δύο έτερον ήμισυ, όπως παρατηρούμε και στον καθρέφτη μας, μια και δεν είναι μόνο το πρόσωπό μας δύο έτερον ήμισυ – είμαστε ταιριασμένοι από την κορυφή μέχρι τα νύχια. Η διαίρεση δεν είναι αντίγραφο, αλλά ασύμμετρα όμορφη και φυσικά ταιριαστή.

  Όπως παρατηρούμε, τα δύο έτερον ήμισυ του σώματος της φωτογραφίας είναι διαφορετικού τύπου, λες και θα μπορούσαν να ανήκουν σε ένα άλλο άνθρωπο. Το αριστερό είναι «πέτρα», το δεξί έχει περισσότερο «κρέας». Οι ρώγες δεν είναι στο ίδιο ύψος και οι πλευρές της κοιλιακής χώρας δημιουργούν φυσικά ασύμμετρες καμπύλες, παρ’ότι ανήκουν στον ίδιο λεπτό άνθρωπο. Μήπως η ασύμμετρη ανατομία μας είναι η απόδειξη πως ολόκληρος ο κόσμος μας είναι ασύμμετρος;

 [Απόδειξη 13] Οι 2 Εαυτοί μας είναι επίσης ο λόγος που έχουμε δύο έτερον ήμισυ εγκεφάλους [όπως βλέπουμε και στη διπλανή φωτογραφία], όπου μέχρι σήμερα δεν γνωρίζαμε γιατί δεν έχουμε μόνο έναν που μας φαινόταν πιο λογικό. Που σημαίνει πως τα δύο εγκεφαλικά ημισφαίρια μας δεν διαχωρίζονται σε "λογικό" και "συναισθηματικό" όπως ανεπίσημα πιστεύουμε. Είναι και ο λόγος που αλληθωρίζουν τα μάτια μας, όπου έως σήμερα δεν καταλαβαίναμε πώς αλληθωρίζουν και γιατί. [Απόδειξη 14]

          
[Απόδειξη 16] Σύμφωνα με τις επιστήμες του 21ου αιώνα, επίσης, σε ολόκληρη τη δημιουργία μας είμαστε χωρισμένοι σε δύο έτερα ήμισυ, όπως συμβαίνει και στα κύτταρα μας. Παρότι σήμερα πιστεύουμε πως είναι κλώνοι το ένα του άλλου, η αλήθεια που μόλις γνωρίζουμε είναι πως αποτελούν δύο διαφορετικά έτερον ήμισυ, όπως φαίνεται ξεκάθαρα και στη διπλανή φωτογραφία, που δείχνει τη διαφορετικότητά τους, ακριβώς τη στιγμή που διαχωρίζονται άνισα τα δύο έτερα ήμισύ κύτταρα, ενώ δεν έχουμε μελετήσει τις μεταξύ τους σχέσεις και διαφορές, ούτε και τα κριτήρια για την αμοιβαία έλξη τους, διότι μόλις μαθαίνουμε πως κάθε κύτταρο έχει τη δική του προσωπικότητα, μια διαφορετική πλευρά, ασύμμετρα το ένα με το άλλο, όπως βλέπουμε και με τα μάτια μας.


           [Απόδειξη 17 και 18]
Το ίδιο συμβαίνει και στο D.N.A. μας με τους δύο έλικες μας και στα ζευγαρωμένα χρωμοσώματα μας, που είναι διαχωρισμένα στα ασύμμετρα δύο έτερα ήμισυ. [Η Ασύμμετρη Ομορφιά και η Έλξη επεξηγούνται στο μυθιστόρημα.]



           Αυτό σημαίνει πως ΟΛΟΙ γεννιούνται μαθαίνοντας τη συνεργασία διαφορετικών πλευρών, εκ των έσω! [Το πώς, βρίσκεται στο μυθιστόρημα] Αλλιώς θα βρίσκονται σε αέναο εσωτερικό διχασμό και γκρίνια.

Δηλαδή, η Φύση όλων των όντων είναι
να μάθουν να συνεργάζονται!!

           Τι ανακούφιση... Μπορεί πράγματι να τα καταφέρουμε και να τα βρούμε μεταξύ μας, διότι είναι στη Φύση μας! Όσα περισσότερα μαθαίνεις για τη φύση, τόσο περισσότερο μαθαίνεις να την Αγαπάς!

   Όπως η Μόνα Λί-σα, έτσι κι εμείς είμαστε μοιρασμένοι+ενωμένοι ανατομικά σε δύο έτερον ήμισυ Πρόσωπα και Άνθρωπους, αλλά κι έναν Τρίτο, που αποτελεί τον συνδυασμό τους, και παίρνει τις αποφάσεις! Μία έτερον ήμισυ Προσωπικότητα ο Σαλάι, η δεύτερη έτερον ήμισυ ο Λιονάρντο και η τρίτη και συνολική, η Μόνα Λίσα! Τόσο διακριτές μεταξύ τους, όπου ενώνεις δύο ανδρικές Φύσεις και βγαίνει... μία γυναικεία!

  Όπως δεν μπορείς να αγνοήσεις ανατομικά τη σπονδυλική μας στήλη ως το τρίτο μέρος του σώματός μας, που ενώνει τις δύο έτερον ήμισυ πλευρές μας, ανάλογα δεν μπορείς να αγνοήσεις το μεσολόβιο του εγκεφάλου μας, που βρίσκεται ενδιάμεσα των δύο εγκεφαλικών ημισφαιρίων μας, συνδέοντας τα, ως ο μαέστρος τους.

  Όπως ο Λιονάρντο περιγράφει τη φυσική λειτουργία των ανδρικών γεννητικών οργάνων:"Να πως μία ψυχή, κυβερνά δύο σώματα" [4]

Στο σύνολο: 3 διαφορετικά μέρη. Μία ψυχή συν δύο σώματα.

Ο Κωδικός του Λιονάρντο Ντα Βίντσι, μέχρι τώρα=
"Όλοι μας είμαστε μοιρασμένοι ανατομικά σε Δύο Έτερον Ήμισυ,
κι ένα Τρίτο μέρος, το συνολικό, που τα συνδυάζει".

Γιατί όμως είναι τόσο σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε την έτερον ήμισυ ανατομία μας, ώστε να πετύχουμε την προσωπική μας ισορροπία, ευτυχία και πρόοδο;

ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙΣΑ:
"ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΤΟΜΙΚΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ.
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΕΤΕΡΟΝ ΗΜΙΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ!
"

          Λογικά, η έτερον ήμισυ ανατομία μας προεκτείνεται και στο εσωτερικό μας κόσμο, που σημαίνει πως είμαστε και εσωτερικά μοιρασμένοι σε δύο έτερα ήμισυ. Δηλαδή, ο καθένας μας έχει επίσης δύο έτερον ήμισυ προσωπικότητες! Διαφορετικές, αλλά και φυσικά ταιριαστές, αλλιώς η Φύση δεν θα τις ταίριαζε.

          Διότι, ο Λιονάρντο γράφει  πως «επιδεικνύει τη Φύση του Ανθρώπου και τη συμπεριφορά του, με τον  ίδιο τρόπο που περιγράφει τη φιγούρα του»[2]. Και για τη φιγούρα μας γράφει πως:

«Το σχήμα των σωμάτων είναι διαιρεμένο σε δύο πλευρές.
Αυτό σημαίνει πως οι αναλογίες των μελών του καθενός,
πρέπει να αντιστοιχούν με το ολόκληρο,
και η κίνηση να εκφράζει τι περνάει μες στο μυαλό της ζωντανής φιγούρας»! [3]

          Εδώ, ο Λιονάρντο πάει ένα τεράστιο βήμα εμπρός και αποκαλύπτει πως η Φύση του Ανθρώπου είναι μοιρασμένη σε δύο εμφανώς διαφορετικά μισά. Οπότε, δεν έχουμε μόνο μία Φύση, όλοι μας έχουμε Δύο Φύσεις.

          Αμέσως μετά, ο Ντα Βίντσι γράφει για το πως συσχετίζονται τα διαφορετικά μέλη μας, που πρέπει να αντιστοιχούν με το "ολόκληρο", τον συνδυασμό τους και τρίτη τους πλευρά. Οπότε όλοι μας έχουμε Δύο Φύσεις που πρέπει να αντιστοιχούν με τη συνολική Τρίτη Φύση μας. Δύο διαφορετικές Φύσεις, συν το ολόκληρο τους. Εξωτερικά, και εσωτερικά. [Στο παραπάνω σχέδιο οι ενωμένοι σε ένα binaty "Like και Dislike" του Λιονάρντο, που παρότι μοιράζονται το ίδιο μισό σώμα, έχουν εξ ορισμού τις πλάτες τους γυρισμένες ο ένας στον άλλο, μια και εκείνα που σε δυσαρεστούν έρχονται σε αντιδιαστολή με εκείνα που σου αρέσουν. Ο κωδικός του Facebook; Επεξηγούνται στο μυθιστόρημα, μαζί με άλλους 350 πίνακες και σχέδια ως μέρος της πλοκής της ιστορίας.]

          Που σημαίνει πως παρότι έχουμε Τρεις Φύσεις και προσωπικότητες, έχουμε δύο διαφορετικές απόψεις, και όχι τρεις, καθώς η Τρίτη -η "ψυχή" σύμφωνα με τον Ντα Βίντσι, ή ο "μαέστρος" σύμφωνα με τον συγγραφέα, ήδη καλύπτεται από τις απόψεις των δύο διαφορετικών απόψεων, καθώς είναι ο συνδυσαμός των δύο τους. Κι αυτό σημαίνει πως έχουμε δύο ξεκάθαρα διαφορετικές απόψεις, με δύο εγκεφαλικά ημισφαίρια, δύο θέλω, δύο γούστα, όνειρα και ταλέντα, δύο από τα πάντα, σε ένα σώμα.

          Τα δέντρα είναι επίσης μοιρασμένα σε τρεία μέλη [τα δύο έτερον ήμισυ κλαδιά και ο κορμός], και πιθανά προσφέρουν την πιστότερη απεικόνιση της απίστευτης ανατομικής παρατήρησης του Ντα Βίντσι, διότι ο κορμός είναι χωρισμένος σε δύο έτερον ήμισυ μέρη του εαυτού του, ενώ είναι και ένωμένοι μεταξύ τους. Οπότε, ακόμα κι εάν έχει τρεία μέλη, έχει δύο απόψεις, καθώς η τρίτη συμπεριέχει τις απόψεις και των δύο, ως η αφετηρία τους.

           [Απόδειξη 19] Οι εκφράσεις πάντως που έχουμε ήδη αποδεχτεί για τη Δεύτερη, κρυφή φωνή/Φύση μας είναι αμέτρητες, όπως: «Μια φωνή μέσα μου μού είπε...», «Προσπαθώ να τα βρω με τον εαυτό μου». Σε ποιον «άλλον εαυτό» απευθυνόμαστε;… Λογικά, στον δεύτερο εαυτό μας, που έχει το δικό του μυαλό και προσωπικότητα, που ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΑΡΜΟΝΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΣΟΡΡΟΠΟΙ.

          Άρα, μπορεί κάλλιστα οι 3 Φύσεις μας να είναι κατ'αρχήν η θεμελιώδης λίθος της Ψυχολογίας για να γίνει επιστήμη, μια και είναι η πρώτη φορά που γνωρίζουμε οποιονδήποτε Φυσικό Κανόνα/Νόμο για τον εσωτερικό μας κόσμο! Οι ψυχολόγοι καλούνται να ξυπνήσουν τη, δεδομένη πλέον, δεύτερη φωνή μας και να τις προσαρμόσουν στις μας. Φέρνοντας στην επιφάνεια και τον κρυφό/δεύτερο εαυτό τους και των πελατών τους, διότι είναι ισάξιοι, και μόνο βρίσκοντας τον συνδυασμό τους θα μπορούν να καταλάβουν τους λόγους της ψυχής των πελατών τους και του εαυτού τους. Το μυστικό για να πετύχουμε την ατομική και ομαδική μας ισορροπία! [το πώς, στο μυθιστόρημα] [Ο περίφημος «άλλος μας εαυτός» δεν είναι θεωρητικός, είναι επιστημονικό γεγονός και δεν σχετίζεται με τον "σκοτεινό εαυτό/σκιά", που πρότεινε ο Καρλ Γιούνγκ, πως έχουμε. Ο Δεύτερος Εαυτός μας, όπως παρουσιάζεται εδώ, είναι εξίσου φωτεινός ή μελαγχολικός.]

ΟΠΟΤΕ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ:
"ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΟ ΕΤΕΡΟΝ ΗΜΙΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΡΙΤΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ,
ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΜΑΣ ΤΟ ΝΑ ΤΙΣ ΣΥΝΔΥΑΣΟΥΜΕ"

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΟΥΜΕ!

         Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε τα νέα φυσικά δεδομένα, διότι πλέον βλέπουμε τον έτερον ήμισυ εαυτό μας ως και με τα μάτια μας! Ο στόχος είναι να τα κατανοήσουμε. Δεν είμαστε μόνοι μας, έχουμε δύο έτερον ήμισυ εαυτούς να ικανοποιήσουμε! Το μυστικό για να πετύχουμε την ατομική κι ομαδική μας ισορροπία, ευτυχία+ πρόοδο!

        Που σημαίνει π.χ. πως κακώς λέμε στους διπολικούς να σωπάσουν τη δεύτερη φωνή τους. Η λύση τους είναι να τις ισορροπήσουν, και σε καμία περίπτωση να μην τη σωπάσουν, καθώς θα σωπαίνουν μαζί της τον μισό εαυτό τους. Δηλαδή, η λύση του Δρ. Τζέκιλ και του Κύριου Χάιντ ["κρυμμένος" στα Αγγλικά] θα ήταν να επικοινωνήσουν οι δύο εαυτοί του μεταξύ τους και μαζί να καταλήξουν σε συμφωνία, που συμπεριέχει "τα θέλω" και των δύο τους.

        O στόχος μας τώρα είναι να γνωρίσουμε τον ισότιμο, αλλά διαφορετικό εαυτό μας [που δεν μας είναι αντίθετος ή σκοτεινός], και να τον εξωτερικεύσουμε. Μετά να ζήσουμε τα κοινά μας «θέλω» και μετά να διδάξουμε τον τρόπο μας σ’εκείνους που νοιαζόμαστε περισσότερο. Και να πως μπορεί να ξεκινήσουμε να μιλάμε ελεύθερα μεταξύ μας, μακριά από τις καθημερινές μας ξιφομαχίες, και με το φαινόμενο του ντόμινο, να δημιουργήσουμε μια ομορφότερη ζωή για όλους μας.

Click to watch        Ο μυστικός κωδικός της Μόνα Λίσα, η ταυτότητά, το χαμόγελο και το βλέμμα της Μόνα Λίσα, επιτέλους αποκωδικοποιήθηκαν. Τώρα γνωρίζουμε ως γεγονός πως έχουμε ανατομικά έναν Δεύτερο Εαυτό και πως είναι η κατάλληλη ώρα να τον εξωτερικεύσουμε, ή αλλιώς, θα συνεχίσουμε να ζούμε ανικανοποίητοι και με ακατάπαυστη εσωτερική μουρμούρα. Η ένωση των τριών μας εαυτών δεν είναι μόνο ένα παντοδύναμο εργαλείο για την καθημερινή μας ισορροπία και πρόοδο, αλλά κι ένα πιθανό ορόσημο για τις επιστήμες μας –καθώς προσθέτει μία νέα γνώση για την ανατομία μας, που βρίσκεται στην κορυφή των επιστημών- όπως κι ένας λογικός τρόπος ώστε να ολοκληρωθείς ως άνθρωπος και άρα να είσαι πλήρης, χαρούμενος και σοφός. Θα καταφέρει η νέα μας ανατομική γνώση για τον Δεύτερο Εαυτό μας να είναι η αρχή για μια νέα, ισορροπημένη και επική ζωή για οποιονδήποτε καταφέρει να τους συνδυάσει;

        Θα καταφέρει η νέα μας γνώση πως «η συνεργασία δύο ξεκάθαρα διαφορετικών πλευρών είναι βιολογική μας ανάγκη», να κάνει την πολυαναμενόμενη διαφορά, ώστε να δούμε επιτέλους πόσα κοινά μοιραζόμαστε όχι μόνο εσωτερικά, αλλά και σχεδόν όλοι μεταξύ μας, και εν τέλει σταματήσουμε να φοράμε προσωπεία μεταξύ μας; Ο απώτερος στόχος της νέας αυτής γνώσης είναι να κάνουμε τον κόσμο μας πολύ πιο ισορροπημένο και ειρηνικό. Εσωτερικά, όσο και στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, και γιατί όχι στις κοινωνίες μας γενικώς, με το φαινόμενο του ντόμινο. Τώρα, έχουμε όλους τους λόγους, και τη λογική για να τα καταφέρουμε.

Θα πετύχει η "Επανάσταση των Άκακων" στον 21ο αιώνα;   Μήπως ήρθε η εποχή των Σοφών Ανθρώπων;

ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΟΥΜΕ!

    Εάν το μήνυμα που διαδραματίζεται στο βιβλίο γίνει αντιληπτό,
τότε ήρθε η κατάλληλη ώρα και ίσως και να μπορέσουμε να Σώσουμε τον Κόσμο!
Ο πρώτος μας στόχος είναι να μιλάμε ελεύθερα μεταξύ μας.
Επιτέλους!


ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟΚΩΔΙΚΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙΣΑ:
Πώς να φέρεις τους δύο εαυτούς σου σε ισορροπία;
Τι να προσέξεις για τη σοφή ενηλικίωση σου;

Ποια είναι η Φύση του Ανθρώπου;
Πώς γίνεσαι ολοκληρωμένος άνθρωπος;
Πώς ξυπνάει το Τρίτο και Κοσμικό Μάτι μας;

Παραμένει κρυφό για να το χαρείτε διαβάζοντάς το στο μυθιστόρημα,
όσοι φυσικά ενδιαφέρονται.

           Πώς όμως τώρα, όλα τα παραπάνω, ωφελούν την καθημερινότητα μας στην αέναη αναζήτηση μας για την επίτευξη της ισορροπίας μας, τόσο εσωτερικά, όσο και στις διαπροσωπικές μας σχέσεις, αλλά και κοινωνικά;

           Πώς ο κωδικός του Λιονάρντο προεκτείνεται σε 45 πρωτότυπες θεωρίες ενώ ταυτόχρονα αποτελεί έναν λογικό δρόμο έτσι ώστε να πετύχεις από τη λήξη της εσωτερικής σου διχογνωμίας, μέχρι ακόμα τη Φώτιση σου και το άνοιγμα του Τρίτου σου Ματιού;

           Ποια είναι "Τρι-δίκαιη Δημοσοφία", το νέο δημοκρατικό πολίτευμα που απορρέει από τον Φυσικό Κωδικό του Λιονάρντο, με κεντρικό της μότο πως: "Όλοι έχουν την εξουσία και κανένας".

           Η διαφορά του να διαβάσεις το χειρόγραφο ή όχι, είναι ανάλογη του εάν θες να ανοίξουν τα μάτια σου, ή εάν προτιμάς να τα κρατήσεις ερμητικά κλειστά.

 

Με την ευγενική συνεργασία των Εκδόσεων Οσελότος.
Φιλολογική Επιμέλεια: Όλγα Παλαμήδη.

Refferences: [1] Codex Forster, by Lionardo da Vinci, 10 v., Literary Works of Leonardo da Vinci, VOL. II, by Richter, page 414. [2] Codex Windstor, by Lionardo da Vinci: IV 174a [3] Treatise of Painting, by Francesco Melzi, chapter V.  [4]. Codex Forster, by Lionardo da Vinci, 10 v., Literary Works of Leonardo da Vinci, VOL. II, by Richter, page 414. [5]. Codex Windstor, by Lionardo da Vinci: IV 174a.

*Η Αποκωδικοποίηση της Μόνα Λίσα, συνέβηκε στην παρουσίαση του ιστορικού μυθιστορήματος εποχής, "Η Αποκάλυψη της Μόνα Λί-σα", στην Αθήνα, στο Polis Art Cafe, στις 20 Οκτωβρίου 2018, από τον Φίλιππο Μαρινάκη, ενώ είχε αποκωδικοποιήσει την ταυτότητα της Μόνα Λίσα τον Φεβρουάριο του 2012.

**Θα βρείτε το μυθιστόρημα [με 16 έγχρωμες σελίδες] σε κεντρικά βιβλιοπωλεία της Αθήνας [Ιανός, Πολιτεία, Πρωτοπορία], και στα ηλεκτρονικά μαγαζιά τους, όπως και από τις Εκδόσεις Οσελότος εδώ. Έγχρωμο σε ανταγωνιστική τιμή και ποιότητα θα το βρείτε στην Blurb εδώ.

***Κυκλοφορεί επίσης και στα Αγγλικά, είτε εκτυπωμένο, είτε για το Kindle, από την Amazon εδώ, και έγχρωμο από την blurb σε ανταγωνιστική τιμή και ποιότητα εδώ:

Αγορά "Η Αποκάλυψη της Μόνα Λϊσα"  με 16 έγχρωμες σελίδες

Σύντομα διαθέσιμο!

Ασπρόμαυρο βιβλίο ολόκληρο Εγχρωμο, είναι μοιρασμένο σε δύο τόμους.

E-book [epub]
  Εγχρωμο, είναι μοιρασμένο σε δύο τόμους.  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ

 

"Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑ ΛΙ-ΣΑ" ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 


Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΟΣ: "Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ MONA LISA. -ΑΝΑΓΕΝΕΣΙΣ ΤΟΥ ΤΡΙΔΙΚΑΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ+ΔΗΜΟΣΟΦΙΑΣ" [Ιστορικό/Ρομαντικό Μυθιστόρημα]

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΑΙΝΙΓΜΑΤΟΣ ΤΗΣ MONA LISA! ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΡΥΜΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ! ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ MONA LISA!Mona Lisa Code here?

  Οι Εκδόσεις Οσελότος σας προσκαλούν στο Polis Art Cafe, Πεσμαζόγλου 5, το Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018 στις 3μμ σε μία, λογικά, ιστορική ημέρα, όπου ο συγγραφέας θα παρουσιάσει για πρώτη φορά την Αποκωδικοποίηση της περίφημης Mona Lisa του Λεονάρντο ντα Βίντσι και το γιατί αποτελεί το «μυστικό των μυστικών», όπως προτάσσει ο μύθος της! Μία υπέροχη ιστορία και μια πολυσήμαντη και τελείως άγνωστη στο σήμερα επιστημονική γνώση που μας ανοίγει πύλες γνώσης τόσο επιστημονικά, όσο και για να πετύχουμε την προσωπική μας ισορροπία κι έμπνευση, τόσο εμείς, όσο κι ολόκληρη η κοινωνία μας μεταξύ της, στα πλαίσια της έκδοσης του πρωτοπόρου κι εικονογραφημένου ιστορικού μυθιστορήματος εποχής του Φίλιππου Μαρινάκη:

«Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ MONA LISA.
Αναγένεσις Δίκαιων Ανθρώπων+Δημοσοφίας».

  Πώς συνδυάζεται το μυστικό της Mona Lisa με τους Φαραώ, τους Αρχαίους Έλληνες, τη Χριστιανοσύνη, την ολοκαίνουργια θεμελιώδη λίθο της Ψυχολογίας και το Σύστημα της Φυσικής Ισορροπίας, δημιουργώντας ως κι ένα νέο σύστημα Δημοκρατίας, τη Δημοσοφία, όπου «όλοι έχουν την εξουσία και κανένας» που, επίσης, αποκαλύπτονται;
            Ο Λεονάρντο γράφει επιπροσθέτως πως, «Όλη μας η Γνώση μας προέρχεται από τις Ευαισθησίες μας», σε μια εποχή σήμερα όπου αλληλο-συμβουλευόμαστε να τις σιγάσουμε ώστε να μην πληγωθούμε. Μήπως όμως έτσι χάνουμε όλη μας τη Γνώση; Ο κόσμος αλλάζει με νέες γνώσεις.       
  Ένα ευαίσθητο κυνήγι εσωτερικών θησαυρών γνώσης, γεμάτο αλήθεια και αποκαλύψεων μυστηρίων που μας ταλανίζουν από τη γέννηση του είδους μας, με 165 πρωτότυπες θεωρίες, χάρη κυρίως στην Πύλη της Mona Lisa, και με φάσμα από το τι ήδη γνωρίζουμε για τη μαγική Φύση του Ανθρώπου, την ολόδική μας «ανθρωπιά», και το πώς να τα βρούμε μεταξύ μας, μέχρι το πώς γεννήθηκε το Κόσμος, το χιούμορ του Θεού, το σοφό πρωτόπλαστο ζευγάρι, το γεγονός πως οι μνήμες μεταφέρονται από γενιά σε γενιά, τη Ρομποτική, τους Εξωγήινους, το πώς να προστατεύσουμε τους ευαίσθητους, μια και κουβαλούν όλη μας τη Γνώση, πώς να «υπερ-πηδάμε» κάθε εμπόδιο, και πώς να ευτυχίσουμε και πώς να εμπνευστούμε, με τη συνοδεία 350 πανέμορφων κι επεξηγημένων πινάκων και σχεδίων κυρίως του Λεονάρντο, ως μέρος της διήγησης, ενηλικίωσης και φώτισης των πρωταγωνιστών, «Αναζητητών της Αλήθειας», σε τρεις καθοριστικές εποχές. Στην Αναγέννηση, στην επανάσταση στην Αμερική και στη Γαλλία στον 18ο αιώνα, αλλά και στον 21ο αιώνα, για να συνδέσουμε τις θεωρίες με αποδείξεις, ώστε:
ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΟΥΜΕ, ΚΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ! 
Ο πρώτος στόχος είναι να μιλάμε ανοιχτά μεταξύ μας. 
        Η διαφορά τού να διαβάσεις το χειρόγραφο ή να μην το διαβάσεις, είναι ανάλογη του εάν θες να ανοίξουν τα μάτια σου ή προτιμάς να τα κρατήσεις για πάντα ερμητικά κλειστά!

Λίγα λόγια για την υπόθεση:
  Στην εποχή της δόξας του Ναπολέοντα, στα τέλη του 18ου αιώνα στη Φλωρεντία, ο ευαίσθητος, ειλικρινής, κωμικογράφος, εικοσιεννιάχρονος Νίκολας μαγεύεται και ταυτίζεται με το κρυφό χειρόγραφο του τελευταίου και καλύτερου μαθητή του Λεονάρντο ντα Βίντσι που αποκαλύπτει τον Ανθρωπιστή και Δάσκαλο Λεονάρντο, ζώντας τη σοφία και μαγεία του ως μέρος των περιπέτειών του, για να αποκωδικοποιήσει πρώτα τον κόσμο και μετά την επική Mona Lisa, «το μυστικό των μυστικών», μεταξύ της Φλωρεντίας και της Νέας Υόρκης του 1800, μαζί κιόλας με την ανέλπιδη βοήθεια μίας πολύ ιδιαίτερης εσωτερικής φωνής που τον οδηγεί στην αποκωδικοποίηση της Mona Lisa! Πώς γνώριζε η εσωτερική του φωνή για τη Mona Lisa, όταν κανείς δεν την έχει αποκωδικοποιήσει;
  Οδηγώντας τον κάθε αφοσιωμένο «Αναζητητή της Αλήθειας», ως και στη Φώτιση ή στην τηλεμεταφορά του στο κέντρο του Κόσμος με τα μάτια ανοιχτά, ξυπνώντας ως και το Τρίτο του Μάτι, δημιουργώντας και μια νέα θεωρία για τη γέννηση του Σύμπαντος! Πόσο μακριά πάει η αποκωδικοποίηση της Mona Lisa; Ας προετοιμαστούμε...

Είναι ο 21ος αιώνας η κατάλληλη εποχή;
Εάν το μήνυμα γίνει αντιληπτό, τότε έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου.

 Δεν προϋποθέτει καμία ιδιαίτερη γνώση για τον Λεονάρντο ή την Αναγέννηση ή το Σύμπαν ή το Τρίτο Μάτι ή τους Φαραώ ή τον Πλάτωνα και τα δικά τους αινίγματα που επιλύονται μερικώς εδώ, μια και συμπεριλαμβάνονται στο μυθιστόρημα:  

«Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ MONA LISA. Η Αναγένεσις Δίκαιων Ανθρώπων + Δημοσοφίας

Παρουσίαση: Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018, στις 3μμ, στο Polis Art Cafe, Πεσμαζόγλου 5, κοντά στην Ομόνοια. Το event της Παρουσίσης στο Facebook: https://www.facebook.com/events/326466654824500/

Έκδοση: Στην Παρουσίαση έιτε έγχρωμο, είτε ασπρόμαυρο, με 16 έγχρωμες σελίδες και σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία σε όλη τη χώρα, από τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018.

Ηλεκτρονική Έκδοση: Πέμπτη 25 Οκτωβρίου, σε Amazon, Barnes & Nobles, Ibooks & Blurb.

ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΤΟΥΜΕ!

Το μυθιστόρημα θα είναι διαθέσιμο στην Παρουσίαση είτε έγχρωμο, είτε ασπρόμαυρο (με 16 έγχρωμες σελίδες) και, σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία σε όλη τη χώρα, από τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018. Στα online βιβλιοπωλεία από τις 25 Οκτώβρη 2018, τόσο στα Ελληνικά, όσο και στα Αγγλικά.

Με την ευγενική συνεργασία των Εκδόσεων Οσελότος. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: "Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ MONA LISA"

 

 

Το link για την αγορά του μυθιστορήματος στα Ελληνικά, Ασπρόμαυρο με 16 έγχρωμες σελίδες είναι ενεργό. Τα υπόλοιπα links για την αγορά του βιβλίου ή την προπαραγγελία θα γίνουν ενεργά στις επόμενες μέρες

.

Ελληνικά:
Βιβλίο
Kindle Ready (azw3)
Ελληνικά:
E-book (epub)
Ελληνικά:
Βιβλίο
E-book (pdf)
Ελληνικά:
E-book (pdf)
E-book (epub)


ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ MONA LISA ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΑΜΕ;

Click to watch   Προσωπικά, μου έκανε τεράστια εντύπωση πως όντως κρύβει ένα τεράστιο μυστικό και δεν είναι ένας ακόμα μύθος για λαϊκή κατανάλωση. Κι όμως, υπάρχει κλειδί στην τέχνη, φιλοσοφία κι επιστήμη του Λεονάρντο ντα Βίντσι!
             Είμαι βέβαιος πως αυτή είναι η αποκωδικοποίηση της Mona Lisa που ενστικτωδώς περιμέναμε, όχι μόνο διότι μια μικρή και μυστηριώδης φωνή μέσα μου με οδήγησε στην κατανόηση της Mona Lisa, αλλά και επειδή σίγουρα δημιουργεί νέα δεδομένα, ενώ ο μεγαλοφυείς Λεονάρντο ντα Βίντσι έχει αφήσει πίσω τουλάχιστον οκτώ ατράνταχτα αποδεικτικά στοιχεία που επιβεβαιώνουν την αποκωδικοποίηση της πέρα από κάθε αμφιβολία, διότι ήθελε να είμαστε βέβαιοι για την ιστορία και άγνωστη στο σήμερα επιστήμη που θέλει απλόχερα να μεταδώσει στην κατάλληλη εποχή.
Είναι ο 21ος αιώνας η κατάλληλη εποχή;
Εάν το μήνυμα γίνει αντιληπτό,
τότε έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου.
.


"Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ MONA LISA" ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 2000 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ

Click to watch"Όντας στο Παρίσι για επαγγελματικούς λόγους, ο απόφοιτος του Χάρβαρντ συμβολιστής Ρόμπερτ Λάνγκντον δέχεται ένα απρόσμενο τηλεφώνημα, ο πλέον έμπειρος έφορος του Λούβρου έχει δολοφονηθεί μέσα στο μουσείο. Δίπλα στο νεκρό σώμα η αστυνομία βρήκε ένα πολύπλοκο αίνιγμα. Στην προσπάθεια επίλυσης του ο Λάνγκντον  απρόσμενα ανακαλύπτει πως όλα οδηγούν σε μία σειρά στοιχείων, κρυμμένα στα έργα το Ντα Βίντσι... στοιχεία διαθέσιμα για όλους να δουν... κι από την άλλη ιδιοφυέστατα κρυμμένα από τον Λεονάρντο.
Ο Λάνγκντον ενώνει τις δυνάμεις του με μία χαρισματική Γαλλίδα κρυπτολόγο, Σόφι Νεβό, και μαθαίνει πως ο νεκρός έφορος ήταν αναμιγμένος στην Priory of Sion- μία αληθινή μυστική κοινωνία που απαριθμούσε ως μέλη της τον Ισαάκ Νεύτον, τον Μποτιτσέλι, τον Βίκτωρα Ουγκό, και τον Ντα Βίντσι, ανάμεσα σε πολλούς άλλους. Ο έφορος του Λούβρου έχει θυσιάσει τη ζωή του για να προστατεύσει το πιο πολύτιμο στοιχείο της σέκτας του : η τοποθεσία ενός ιδιαιτέρως σημαντικού θρησκευτικού απολιθώματος, κρυμμένο για αιώνες.
Σε μία χωρίς ανάσα κούρσα στο Παρίσι, το Λονδίνο και μακρύτερα ο Λάνγκντον και η Νεβό, ταιριάζουν τα μυαλά τους με έναν απρόσωπο πρόσωπο εξουσίας που εμφανίζεται να εργάζεται για την Opus Dei, μία μυστική σέκτα του Βατικανού που πιστεύεται πως είχαν για πολύ καιρό συνωμοτήσει για να αρπάξουν το μυστικό της  Priory. Εκτός κι ο Λάνγκντον κι η Νεβό μπορούν να επιλύσουν το αίνιγμα έγκαιρα, το μυστικό της Priory- και μία εντυπωσιακή ιστορική αλήθεια- θα χαθούν για πάντα."
  Σε μια αναζωογονητική μίξη αμείλικτης περιπέτειας, γνωστικής ίντριγκας, οξεία σκέψη και εμπεριστατωμένη μελέτη, ο συμβολιστής Ρόμπερτ Λάνγκντον (τον πρωτογνωρίσαμε στο επιτυχημένο βιβλίου του Νταν Μπράουν «Άγγελοι και Δαίμονες») είναι πιστός στην έρευνα του για την Αλήθεια.  Ο Κωδικός ντα Βίντσι πούλησε περισσότερα από 100 εκατομμύρια βιβλία και είναι από τα πιο επιτυχημένα βιβλία στην Ιστορία μας.
  Η Αποκάλυψη της Mona Lisa δίνει μια διαφορετική εκδοχή και για τον Μυστικό Δείπνο του Λεονάρντο και ποιος καθόταν δίπλα στον Χριστό, σε σχέση και με την ολοκαίνουργια αποκωδικοποίηση της Mona Lisa και τη Βίβλο.
daNBROWN.COM

The Catcher in the Rye [Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΣΙΚΑΛΗΣ] [J. D. Salinger]

Click to watch

Ω... το πρώτο που θέλετε μάλλον να γνωρίζεται είναι το που γεννήθηκα και πως ήταν τα χάλια παιδικά μου χρόνια, και πως οι γονείς μου ήταν απασχολημένοι και όλα πριν με γεννήσουν, και όλα αυτά τα Ντέιβιντ Κόπερφιλντ κάπως σκατά, αλλά δεν νοιώθω να μπω πιο βαθιά, εάν θέλετε να γνωρίζεται την Αλήθεια. Καταρχήν κάτι τέτοια τα βαριέμαι και κατά δεύτερον οι γονείς μου θα πάθαιναν κανά δύο αιμορραγίες ο καθένας, εάν έλεγα οτιδήποτε ιδιαίτερα προσωπικό γι'αυτούς....

 Ο Χόλντεν Κόλφιλντ είναι 16, μόλις αποβλήθηκε από το σχολείο του και ω Χριστέ μου πόσο λέει ό,τι σκέφτεται. Εκθέτει την υποκρισία και την ενήλικη προσαρμοστικότητα, όπως και του αρέσει να παίζει με την μικρή του αδερφή που πολύ συχνά αποκαλεί «μεγάλη Φοίβη», χάρη στους παραπάνω λόγους. Το σταθερό κι αδάμαστο πνεύμα του και η οξυδέρκεια του στις παρατηρήσεις του για τους ανθρώπους και την κοινωνία μας είναι άνοιγμα ματιών για τους εναλλακτικούς ανθρώπους.
  Ο Χόλντεν είναι πάνω-κάτω ο ίδιος ο Σάλιντζερ και η δεκαεξάχρονη ματιά του στον σύμπαν των ενηλίκων. Κοφτερός και μυαλωμένος για να πω το ελάχιστο, αυτή είναι η σκέψη μίας ιδιοφυίας. Μπορείς να το διαβάσεις ως μία αστεία εφηβική ιστορία, ή μπορείς να κολυμπήσεις στα εκατομμύρια στοιχεία που παραθέτει ο Σάλιντζερ, στην αναζήτηση για τη συνολική εικόνα της κοινωνίας μας. Προτείνεται να το διαβάσετε στην αρχική του γλώσσα, μιας και τα Αγγλικά του Σάλιντζερ είναι όσο κοντύτερα γίνεται στην τελειότητα. Αυτό είναι ένα βιβλίο που έχει αλλάξει τη ζωή σε όχι και τόσο λίγους. Πρώτα το διάβασα σε γυρίσματα για να παράξω μία μικρού μήκους (ευχαριστώ άπειρα Σαμ), το πρώτο συναίσθημα ήταν «Ω Θεέ μου! Δεν είμαι μόνος μου!» (και ναι, είναι είκοσι χρόνια πριν το OMG). Μετά που διάβασα τη δέκατη σελίδα απλά έτρεξα σπίτι μου και το αγόρι έγραψε τις παρατηρήσεις του για τον κόσμο μας και δεν έχει σταματήσει από τότε. [duh]